Jessica Marie Hansson

Jadu honey imorgon har det faktiskt redan gått ett helt år sen den underbara dagen 12 juli 2009. Känns så konstigt på något sätt för tiden har bara flugit förbi! För ungefär ett halvår sen flyttade vi ihop och även om jag ska vara helt ärlig och säga att jag var lite rädd i början så är det definitivt något av det bästa jag gjort i hela mitt liv! Så vart ska jag egentligen börja när jag ska berätta om allt jag känner för dig? Det finns liksom så mycket att säga men orden är helt enkelt för få för som sagt så är du ju helt obeskrivlig, du är verkligen världens bästa!

Detta året är verkligen det finaste jag hittills varit med om, den trygghet och värme du ger mig varje dag är verkligen obeskrivlig. Vi har våra dåliga dagar när vi kan vara bittra på saker som jobb, grannar eller bara folk i allmänhet men det är då det känns så bra att kunna få dela den vardagen med dig för du förstår verkligen och finns alltid där som ett stöd.

Jag satt och funderade lite igår på vad som kommer härnäst i livet men lika fort som jag tänkte tanken slog jag bort den och tänkte ist, vi tar varje dag som den kommer och lever våran mysiga dag precis som vi själva känner för tillfället. Vi behöver inte ha några stora planer framför oss utan vi gör som du lite lärt mig att göra, improviserar =)

Om jag fick välja något i vårat förhållande som jag tycker bäst om så skulle jag säga att det är våran humor. Vi har ALLTID roligt och ibland skulle nog utomstående undra vart vi får allt ifrån men det tror jag faktiskt inte vi kan svara på för jag tror inte vi vet själva om jag ska vara ärlig, det bara kommer :P

Så vad vill jag avslutningsvis säga till mig min underbara Jessica?

Att jag värdesätter varje stund med dig till 1000! Att få vakna bredvid dig, gå på promenader med dig, skratta med dig ja helt enkelt leva tillsammans med dig är helt ärligt ovärderligt och jag skulle inte byta ut det för något i världen! Jag är så otroligt stolt över dig, alla saker du fixar, både hemma och på jobbet. Jag kan nog helt ärligt säga att vi helt klart har den finaste balkongen på denna sidan Karlstad och det är helt och hållet din förtjänst! =)

Och det bästa av allt, fortfarande efter 1 år så finns fjärilarna kvar i magen och det är jag ganska säker på att de kommer göra länge länge länge! =)

Jag älskar dig Jessica Marie Hansson, nu och för en lång obestämd framtid!!!

Kommentarer
Postat av: Jess

Älskar dig mest av allt! PUSS

2010-07-11 @ 17:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0