Snart 7 månader!

Det är otroligt vad tiden går fort ibland, det är redan en dryg månad sen vi flyttade in och det känns hur underbart som helst! Tråkiga är väl att jag fortfarande inte hittat något jobb men jag hoppas det kommer tids nog så att man kan få lite ordning på ekonomin till slut, kunna göra lite roliga saker utan att känna att man måste vända på varenda krona hela tiden och inte kunna unna sig saker.

Men egentligen betyder pengar väldigt lite när jag tänker på vilken underbar flickvän jag har! Imorgon är det sju månader och även om jag förstår att vissa tycker det är konstigt att räkna månader så får dom väl tycka det för jag njuter i fulla drag av varje liten stund men Jessica =)



Det finns så mycket jag vill säga och så mycket jag vill göra att varken handlingar eller ord räcker till för att förklara min kärlek till dig Jessica. Jag kan inte säga det tillräckligt många gånger att du verkligen förändrat mitt liv och även om det finns dagar jag kan vara ledsen så blir jag alltid glad igen när jag tänker på dig och får den där varma känslan i kroppen varje gång jag håller om dig, det är som på stationen för 7 månader sen när jag mötte dig varje gång =)

Du är verkligen världens bästa sötnos =)

Älskar dig! <3 //Per

Kommentarer
Postat av: Jessica

ÄLSKAR DIG! puss

2010-02-13 @ 16:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0