Two months has almost passed

Ja snart har det gått två månader sen den magiska dagen, sjukt va tiden går fort när man har kul! På måndag åker vi till stockholm och ska förhoppningsvis få träffa Emil, Emma, David och en av Jessicas kompisar innan vi åker hem till syster yster och sover över där för dagen efter bär det av till New York! Ska bli så otroligt skönt att få komma iväg på lite semester faktiskt, länge sedan jag va utomlands nu (utanför Norden), tror det var 2001 när vi också va i USA och hälsa på min kusin och hans fru. Denna gången åker jag ju dessutom med världens underbaraste flickvän och det ska bli så otroligt mysigt =) Vi har inga direkt fasta planer av när, var och hur vi ska hitta på alla saker men Hockey i Madison Square Garden är redan kirrat och biljetterna finns hemma hos Jessica i detta nu :D

Jag måste också säga till dig gumman att de här två månaderna har varit helt underbara och jag hoppas du vet hur mycket du betyder för mig och alltid kommer göra, jag vet att vi kommer få en jätte mysig vecka i New York och vi ska verkligen utnyttja den till max med mycket shoppning och sevärdheter!

Lovar att försöka blogga lite från USA plus att både jag och Jessica ska försöka uppdatera våra bilddagböcker så ni kan titta på bilder från våran resa också :D



Tro, hopp och kärlek och störst av dem är kärleken! <3 Jessica Hansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0