Dagen i stort

Ja dagen i stort då, vaknade vid 10 men lyckades inte komma ur sängen förrän typ halv 11. Duschade, käka lite frukost o så åkte jag o hämta mina kusinbarn på fritids som jag skulle barnvakta till 4. Vi gick på stan, käka köttbullemeal på Sibylla o så fick dom sitta o vänta lite medans jag var på synundersökning. När vi kom hem till mig så satt den ena vid datorn och den andra vid mitt XBOX så det gick ingen större nöd på dom utan att jag kunde diska o städa runt lite i lägenheten. Nu har dom blivit hämtade och jag håller på med packningen för fullt innan min kära mor ringer o säger att vi ska åka till stugan. Japp jag ska ut i skogen till lördag för att få komma ifrån stan lite plus att mon morbrors fru fyller 60 år och dom har öppet hus imorgon! Kommer hem på lördag igen när jag kanske ska träffa en tjejkompis från Stockholm om hon kommer hem annars blir det bara slappa fram till att jag ska jobba på kvällen.  Hörs på lördag! Höööjt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0